VEELGESTELDE VRAGEN
Vind hier het antwoord op de meest voorkomende vragen
Wat is de levertijd bij Signaal Reclame?
Onze levertijd is gemiddeld 2 weken voor het bedrukken en borduren van kledingstukken. Wij hebben geen kleding op voorrad en zijn voor de levering hiervan afhankelijk van de voorraad bij onze leveranciers.
Spoed kan, maar wel in overleg.
Hoe betaal ik mijn bestelling bij Signaal Reclame?
Je kunt de betaling voldoen met iDEAL of via bank overboeking.
Wat is de betalingstermijn?
Betaling dient steeds te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, op een door Signaal Reclame aan te geven wijze in de valuta waarin is gefactureerd, tenzij schriftelijk anders door Signaal Reclame aangegeven.
Signaal Reclame is gerechtigd om periodiek te factureren.
Zijn er verzendkosten?
De verzendkosten om de kleding bij jou als klanten te krijgen, dienen altijd door de klant zelf betaald te worden. Ophalen van de kleding bij Signaal Reclame is gratis.
Zijn er leveringskosten?
Bij elke levering onder een orderbedrag van € 250,- (excl. BTW) wordt eenmalig € 6,25 (excl. BTW) aan leveringskosten in rekening gebracht. Hieronder vallen het opstarten en afhandelen van de opdracht, bewerkingskosten m.b.t. gebruik en instellen machines en administratiekosten
Wat is het retourbeleid?
Bedrukte of op een andere manier gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.
Onbedrukte, niet gepersonaliseerde producten mogen binnen 7 dagen na ontvangst worden geretourneerd mits;
- Je dit met Signaal Reclame hebt afgesproken.
- De producten zich in de originele, nog in takt zijnde verpakking bevinden.
- De producten zich nog in de originele staat bevinden, met kaartje etc.
Het retourneren van artikelen is dus ALTIJD in overleg en de verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
Hoe lever ik mijn logo aan?
Wij ontvangen graag een EPS, AI, of PDF bestand van jouw logo.
Vermeld altijd de PMS-kleuren (pantone waarde) van uw logo. Dit logo kunt u opvragen bij uw huisdrukkerij of bij uw reclamebureau mocht Signaal Reclame deze niet voor u hebben gemaakt.
Kan ik een proefdruk ontvangen?
Je ontvangt (altijd) een digitale proef ter goedkeuring voordat we je artikelen gaan bedrukken!
Hoe was ik bedrukte kledingstukken?
Er wordt een wasvoorschrift meegeleverd bij aflevering van de bedrukte kledingstukken.
Zorg dat je je hier aan houdt voor het behoud van de kleding en bedrukking.
Het wasvoorschrift is ook hier te bekijken.
Gezien de controle op naleving van dit wasvoorschrift voor Signaal Reclame niet mogelijk is, nemen wij bij twijfel geen aansprakelijkheid voor de bedrukte kleding.
Hanteren jullie een aanbetaling?
Ja, indien een offerte of aankoop een waarde heeft van € 200,- excl. BTW of meer dan vragen wij een aanbetaling van 50%. Wanneer de betaling is voldaan, zetten we de opdracht in werking.
Hebben jullie kleding op voorrad?
Wij hebben geen kledingstukken op voorraad liggen en werken uitsluitend op bestellingen. Wij zetten één maal per week op donderdag middag onze bestellingen door naar onze leveranciers.
De levertijd van onze leveranciers bedraagd gemiddeld 4 werkdagen. Mochten er onverhoopt producten op nalevering komen te staan dan communiceren wij dit zo goed mogelijk naar onze klanten.
Hoe lang blijft de bedrukking op kledingstukken goed?
Alle toegepaste producten zijn geproduceerd en goedgekeurd voor 52 wasbeurten. Onze ervaring leert dat kledingstukken gemiddeld 1,5 mee gaan bij normaal gebruik, veelal blijft door ons uitgevoerde bedrukking ook goed en toonbaar binnen deze termijn.
Bij normaal gebruik wordt de kleding 1 maal per week gewassen volgens de door ons opgestelde wasvoorschriften. Wij kunnen geen verwachte levensduur geven bij ander toegepaste wasprogramma’s.